Gratis Ledsagerkurs

Vi inviterer foresatte til gratis ledsagerkurs

Klasse B – Ledsagerkurs

Øvelseskjøring er en viktig del av opplæringen for å spare både tid og penger. Derfor ønsker vi å tilby deg som ledsager gratis foreldrekurs og ledsagerkurs. Kurset har som hensikt å fremme samarbeid mellom trafikkskolen og ledsager/ foreldre. Gjennom målrettet og fokusert øvelseskjøring vil trafikkopplæringen kunne bli både tids- og kostnadsbesparende.

Vi kjører topp moderne biler

Du ser oss lett igjen på veiene takk til vårt design på bilene. Bilene våre er nøye utvalgt for sine trygge og solide funksjonaliteter, og du kan være sikker på at du er i trygge omgivelser til enhver tid. Vi har forskjellige biler, bli gjerne bedre kjent med dem om du ønsker mer informasjon.

Våre ansatte er her for deg

Våre dedikerte ansatte og gjeng med kjøreglade trafikklærere er her for å sørge for at opplæringen, opplevelsen og resultatet alltid går riktig vei. Vi ønsker at du skal lykkes, så derfor gjør vi alt vi kan for at nettop det skjer. Ta gjerne kontakt med oss om du ønsker å bli bedre kjent med gjengen på Hognestad Trafikkskole.

Lurer du på noe?

Ta gjerne kontakt med oss, så kan vi hjelpe deg med det du måtte lure på. Ring oss gjerne på nummeret du ser her, eller besøk kontakt-siden vår for mer informasjon. Vi er her for å hjelpe, og for å gi deg best mulig kjøreopplæring!