Bestill Kjøretime

Meld deg på kjøretime her

Kvalitetskurs hos oss betyr færre kurstimer for deg!

Bestill kjøretime:

Hognestad trafikkskole er en kjøreskole med store visjoner nå og for fremtiden. Vi har som mål å ligge et hestehode foran, slik at du som elev alltid skal være trygg på å få en profesjonell og sikker trafikkopplæring. Lærerne våre deltar ofte på kurs for å lære seg det nyeste innen faget.

Vi kontakter deg med forslag til dato og klokkeslett.

Ved å sende inn bestilling godtar du at vi behandler dine data iht. vår personvernserklæringInformasjonen som legges inn i kontaktskjemaet blir brukt for å kontakte de som sender inn skjema, og blir ikke gitt videre til noen tredjeparter eller brukt i forbindelse med promotering av noe slag. E-post lagres internt i systemet, og kan bli slettet ved forespørsel.

Er det noe du lurer på? Ta gjerne kontakt, og vi hjelper deg!

Lurer du på noe?

Ta gjerne kontakt med oss, så kan vi hjelpe deg med det du måtte lure på. Ring oss gjerne på nummeret du ser her, eller besøk kontakt-siden vår for mer informasjon. Vi er her for å hjelpe, og for å gi deg best mulig kjøreopplæring!